dissabte, 3 de setembre del 2011

El primer premi pel blog!!!


Em fa mooolta ilusió recollir el premi que em passa MaGiA del bloc CRiAnZa CoRpoRaL, ja que és el primer premi que em passen en aquest món blogguero. Fa poc temps que circulo per aquí i no m'imaginava pas que en rebria un tan aviat, o sigui que moltíssimes gràcies!

Les regles després d'acceptar aquest premi són les següents:
- agraïr a la persona que t'ha otorgat el premi i enllaçar-lo al blog
- compartir 7 coses sobre mi
- otorgar el premi a 15 blogs que hagis descobert recentment.

Bé, doncs sobre mi....

1. M'agrada molt cuinar, sobretot fer reposteria. Faig pastissos amb fondant, galetes decorades amb glassa, cupcakes, pastissos senzills i variats,... Ara amb el peque no tinc tan temps com abans però he après a simplificar pastissos per tal de poder fer-los portejant al nen amb la bandolera o manduca. Aviat el podré posar a l'esquena (si me'n surto) i aleshores podré anar augmentant el nivell de dificultat altre cop.

2. Toco el piano. La veritat és que últimament el tinc abandonat del tot, però prometo retrobar.-m'hi! A més, al G. li encanta aporrejar-lo, i a mi veure'l disfrutar tant!

3. M'encanta el Nadal. No ho puc evitar, m'ho passo bomba decorant la casa, i començo el dia 1 de desembre posant el calendari d'advent, més tard el pessebre, l'arbre (últiamament els he fabricat jo), els llums...(i quan tinc l'"ambient navidenyu", apareix el tió!) ... i això implica que a hores d'ara ja estic buscant manualitats per decorar-la aquest any!

4. Des que em vaig quedar embarassada que estic súper patosa. Jo em pensava que un cop hagués parit tornaria a la normalitat, però no. Em cau tot a terra, m'entrebanco...sort que portant al nen no m'ha passat mai perquè vaig amb 4 ulls!

5. Tinc una germana molt maca que m'estimo molt i que és la padrina del meu nen. Sempre li fa regalets i el té molt mimat, penseu que amb menys de 3 mesos ja li va fer la seva primera mona!

6. No suporto no recordar la lletra d'una cançó que em sabia. Tinc bona memòria auditiva i sempre m'aprenc les lletres de totes les cançons que escolto...i normalment les recordo encara que faci la tira d'anys que no l'he escoltada. Però si no me'n recordo...arrrghhhh! em fa molta ràbia!

7. I bé, l'última ja la podeu deduir, però la dic igual: tinc un home i un nen fantàstics als que m'estimo moltíssim i que m'estimen moltíssim també. :)


I ara l'he de passar...com que molts dels blogs que visito ja els teniu, m'és una mica complicat de passar, però l'entrego a:

- l'Alesta, de La petita suricatilla i el seu món.
- a l'Emoció Violeta
- a Mareta meva...
- a Tenemos tetas

I si algú encara no el te se'l pot fer seu també!

Petons!

4 comentaris:

  1. El 5è punt m'agrada molt! jijiji! ;) Felicitats pel premi!!
    Clara

    ResponElimina
  2. nena, recupera el pianoa que el toques molt bé!!!

    ResponElimina
  3. Oh! un premi? jo? què bé!!!! fa dies que me'l vas entregar, però no ho he vist fins ara... quin "despiste"!!! Doncs l'accepto encantada, però serà d'aqui uns dies quan el faci "efectiu"... Moltes gràcies!!! I sí, recupera el piano, que tot i que no t'he sentit tocar-lo val la pena disfrutar de la nostra "vena artística"!!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...