divendres, 28 d’octubre del 2011

Necessito més ulls!

Ara que el petit ha començat a gatejar s'ha obert un món de possibilitats al seu voltant, i vol tocar-ho absolutament TOT. Vol anar per tot arreu, inspecciona els racons més insòlits i intenta arribar a llocs impossibles.

Ha après a posar-se dret tot subjectant-se a algún lloc i el tinc tot el dia enfilat al sofà o a la tauleta...

S'emociona tant quan aconsegueix posar-se dret que comença a picar amb les mans al lloc on està recolzat i a cridar com si fos un indi en ple ritual sagrat! I quan està en una mala postura i no aconsegueix enfilar-se es posa ben neguitós i s'emprenya! I no para fins a aconseguir-ho!
De fet, està tan obsessionat amb les seves noves habilitats que fa esforços titànics per no adormir-se i poder seguir mirant-ho tot!

O sigui que ara que ha deixat les seves joguines aparcades per poder gatejar, enfilar-se, explorar...necessito més ulls!

Per anar bé necessitaria: un ull al clatell i un ull extensible,  i ja posats a demanar un parell més de mans extensibles. I un pit a l'esquena perquè pugués mamar si el porto al darrere! En fi, espero que la naturalesa evolucioni i d'aquí uns anys els nostres rererererererebesnéts tinguin una mare amb aquestes característiques! Seria fantàstic!

3 comentaris:

  1. Seria molt pràctic però semblaríem mama-monstres amb tants ulls i tans pits! hehehe

    ResponElimina
  2. Hahaha! Bé, seria una tasca de la natura dotar-nos de tots els elements i fer-ho d'una manera elegant i sexi! :)

    ResponElimina
  3. HE TORNAT EL MEU EX AMB LA SOLUCIÓ DE DR DAWN
    Em vaig posar en contacte amb DR DAWN mitjançant un testimoni escrit sobre ell i també vaig trobar molts testimonis sobre com ajuda els altres amb les seves vides. Tornar amb un ex és un dels sentiments més íntims que a molta gent li agradaria experimentar, sobretot perquè aquests records amb el nostre ex sempre ens ennuvolen la ment quan algú altre fa algunes d'aquestes coses que solia fer el nostre ex. Fa gairebé 6 anys que sóc pare solter i tot i que el meu exmarit estava lluny dels meus fills, encara m'agradaria que tornés a veure'm algun dia. Aquest encanteri que vaig conèixer conegut com DR DAWN em va ajudar amb els meus desitjos i estic encantat de dir que he tornat amb el meu exmarit. El resultat es va manifestar després de 48 hores, quan em va assegurar, i l'amor i la connexió que vam compartir es van restaurar increïblement. Si vols tornar amb èxit amb el teu ex,
    *Si vols concebre.
    *Si necessites complir el teu desig.
    contacteu amb aquest gran metge de l'amor per WhatsApp: +2349046229159
    Correu electrònic ( dawnacuna314@gmail.com)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...