dimarts, 1 de novembre del 2011

"Puerperio y lactancia materna: recuperar el tempo de la maternidad", per Elena Mayorga



Avui entro ràpid per recomanar-vos la lectura d'un article: Puerperio y lactancia materna: recuperar el tempo de la maternidad. 
L'he llegit i ha estat com veure en paraules el que he estat sentint des que vaig parir. Ja durant l'embaràs vaig meditar molt sobre el tema de la sombra, coses que m'anaven venint al cap de quan vaig treballar la meva infància durant la meva formació Gestalt. Després vaig llegir a la Laura Gutman, el llibre de La maternidad y el encuentro con la propia sombra, que em va fer reflexionar i pensar en moltes coses. I després de parir doncs les reflexions, els pensaments...es van apartar per donar lloc a un instint molt més salvatge, vivencial, emocional, sensitiu, connectat. I no ho havia relacionat amb la lactància. Tot i que és cert que les reflexions creatives i emocionats, les meditacions d'ara. són amb el nen al pit, quan em deixo anar i descanso.

En fi, que m'extenc més del que volia...

Bona castanyada!

2 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...