dimecres, 14 de desembre del 2011

Educació

M'han passat aquest vídeo que vull compartir perquè m'ha semblat fantàstic. 

Des que treballo en el món de l'educació que veig com cada curs hi ha més alumnes desmotivats, medicats, desconnectats,... I cada curs es parla del canvi de mentalitat dels adolescents, de nens i nenes 2.0 que no s'adapten a les rutines esolars, que cal més disciplina i autoritat a les aules... però els teòrics de despatx, els que fan les reformes educatives, els pedagogs de llibre que no han trepitjat una aula, no veuen que el que cal és reformar el paradigma educatiu, tot el model d'arrel. Aquest vídeo sintetitza perfectament les meves idees al respecte i a més a més és divertit i original. Disfruteu-lo!!



3 comentaris:

  1. Val molt la pena aquest video.
    Tal i com esta montat ara el sistema educatiu, no té res a veure amb el món real que la majoria de nens viuen després fora de les aules.
    Tant de bo els que s'encarreguen de crear els sitemes educatius vagin pel camí correcte, to i que em temo que el nostre país no serà dels pioners.... Una llàstima.

    ResponElimina
  2. M'ha fet pensar molt aquest vídeo.
    Gràcies per compartir-lo.

    ResponElimina
  3. Me n'alegro que us hagi agradat, a mi també em va fer pensar molt i a més a més està super ben fet.
    Lamentablement, Onavis, crec com tu que el nostre país no serà qui començi aquestes reformes...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...