dilluns, 30 de gener del 2012

Llegint...

Fa uns dies que estic una mica absent perquè les nits les aprofito per anar preparant cosetes per l'aniversari del Guerau, decoració, regal, invitacions...
Últimament em vénen al cap flaixos de l'any passat, de la pressa que tenia per veure'l, de com d'interminable se'm va fer l'últim mes, de les especulacions de familiars i amics sobre la data de naixement del petit, dels meus sentiments d'incertesa sobre si sabria ser mare... estic una mica nostàlgica.
M'ha passat tan ràpid! I això que he gaudit cada instant amb el petit, que a excepció d'unes quantes hores a la setmana (unes 16 entre viatges i tot) he estat les 24 hores amb ell, veient-lo créixer, aprendre, jugar...

Aquests dies estic llegint molt, doncs l'hora de la migdiada el Guerau se la passa sencera amb el pit a la boca. A la nit s'adorm, li trec, i ell continua dormint. Però a la migdiada no. Si li trec el pit es desperta desesperat. Com que suposo que són les dents (que li deuen fer mal perquè n'hi estan sortint dues de cop) m'ho prenc amb calma i aprofito les dues horetes que sol fer de migdiada per llegir (el dia que no m'adormo).
He estat llegint el llibre de la Rosa Jové sobre les rabietes, que m'ha encantat. En volia fer un post sencer parlant-ne, però ha caigut a les meves mans un llibre d'Aletha Solter que versa sobre el mateix tema i que m'està entusiasmant. O sigui que quan l'hagi acabat ja faré un post parlant dels dos.
A més, estic recuperant l'hàbit de lectura sobre temes que no són de maternitat. Ho trobava a faltar, i agraeixo tenir aquestes estonetes per mi, per la lectura al llit. Els bibliotecaris del bibliobús sempre l'encerten i em recomanen molt bones lectures, o sigui que devoro els llibres en un obrir i tancar d'ulls. Tenint tants llibres sobre maternitat, criança i educació pendents em feia una mica de cosa "perdre" el temps amb altres llibres, però he decobert que necessitava aquesta desconnexió (parcial i temporal) de la temàtica maternal.

Bé, que estic tornant a divagar...això de la maternitat em té totalment dispersa!

En fi, en volia deixar constància, ja que potser estaré uns dies (més) absent...
Quan pugui penjo plantilles i fotos de les coses que estem preparant.

Una abraçada!

6 comentaris:

  1. Jo estic com tu, nostalgica perduda.
    Benvinguda al club de les mames lectores, si et vols unir al nostre club i llegir amb nosaltres ja saps.

    ResponElimina
  2. Gràcies per l'oferiment, ja vaig veure la iniciativa del club de mames lectores, però crec que em suposaria massa estrés mental! :)

    ResponElimina
  3. Quina sort teniu les que teniu temps per llegir... jo, a part dels apunts de la uni, els vostres blocs, el fòrum i algun article d'algun diari un cop cada vés a saber quan, he deixat la lectura tan aparcada que no m'enrecordo ni de cap a quin costat es passen les pàgines d'un llibre!!! jeje. Bé, disfruteu de les lectures i "gaudiu" de la nostalgia...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Alesta, temps per llegir el justet! Però per poc que sigui intento que estigui ben aprofitat! hehehe! Tu amb els apunts de la uni ja fas prou! Jo no sé si seria capaç de posar-me a estudiar res, ara! :)

      Elimina
  4. Estic esperant amb candeletes el post sobre les rabietes!!! Vaaaaaa veniu a llegir, que anem a ritme de mama (o de cargol, que és el mateix)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Uix, el post de les rabietes es farà esperar! hehehe! Es que, com tu dius, vaig a ritme de mama...
      Sobre venir a llegir, no ho tinc pas clar, jo tinc la meva ment sota mínims (tot i que espero recuperar-la algun dia) i vosaltres feu unes reflexions tan interessants que jo no n'estaria a l'altura!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...