dimecres, 29 de febrer del 2012

Premi amistat 2.0

Maria, de La família Garrapata, m'ha atorgat aquest premi que recullo amb una mica de retard però amb molta il·lusió!
Ve amb cinc preguntes per respondre, així que allà vaig!

Què penses de l'amistat 2.0?
 Des que vaig començar les meves aventures en aquests indrets virtuals he "conegut" a moltes mares i pares que, com jo, reflexionen i parlen sobre la seva maternitat i paternitat al seu bloc. Amb algunes persones sento afinitat i connexió, però crec que per dir-ne amistat necesitaria un contacte més fluid, directe. Crec que és possible establir un vincle amistós a través de la xarxa, encara que en el meu cas sempre em quedaria amb les ganes de contactar a la vida 1.0.

Quin descobriment t'ha portat la maternitat / paternitat?
 Uf, doncs molts! Sobretot redescubrirme a mi, la meva paciència, la meva tendresa, la meva capacitat d'estar present, les meves neures, la meva ràbia, la meva (des) organització, ... He descobert tot un món al respecte de la maternitat conscient, he llegit moltíssim, he après nous enfocaments respecte la criança ...

Què fas quan et sents jutjada al respecte a la criança dels teus fills?
 Doncs depèn de qui em jutgi, però en general solc contestar de forma bastant brusca. Intento suavitzar si ve d'un familiar però en general sempre dic alguna cosa al respecte. La veritat és que al principi m'afectava més que ara, que tinc clar que el meu marit i jo criem el nostre fill a la nostra manera i que ningú té dret a jutjar-nos.

Què has après dels teus fills?
 Sobretot a prioritzar. La meva llista de prioritats ha canviat i com que el temps que tinc és limitat he de decidir centrar-me en el que realment m'importa. He après també a respectar els temps del meu fill, la seva llibertat de moviments i jocs sense dirigir. I a estar present en el present.

Què t'has atrevit a fer gràcies a ells? 
A desafiar les meves creences prèvies sobre criança :)

Ara passo el premi "Gràcies per la teva amistat" a 5 blocs, i proposo les 5 preguntes que m'agradaria que responguessin. Aquest premi va per ...

- Mama Moderna, del bloc Una Mama a la Vida Moderna
- Miraska, del bloc Hi veig doble
- MaGiA, de Crianza Corporal
- Marina, de Pell a pell

Algunes ja el teniu, però com que les preguntes canvien si voleu les podeu respondre també! :) I si algú més les vol respondre, doncs també! 

I les preguntes són:
- Que creus que t'aporta formar part d'aquest món virtual de blocs dedicats a la criança?
- Quin llibre sobre criança t'ha impactat més i perquè?
- En què consideres que t'ha canviat la maternitat/paternitat?
- Un moment especial amb el teu fill o  filla...
- Quines diferències trobes en la relació de parella abans i després de la maternitat/paternitat?

Petons!

3 comentaris:

  1. Molt bones respostes :-) Podria respondre algunes pràcticament igual. Quant ens ensenya el ser mares, oi¿?

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies pel premi Mireia.
    Això de ser mares és tota una revolució personal, oi?

    ResponElimina
  3. Merci guapa!!!! com es nota que tinc "enchufe"... ;)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...