dimarts, 22 de maig del 2012

3 premis!

He rebut tres premis de la mà de la Montse, de Mi espacio para Ernesto. És un bloc que vaig conèixer fa poc i m'encanta perquè escriu amb molta gràcia i ja m'ha inspirat algunes activitats per fer amb Guerau. L'última que vam fer van ser les figuretes de goma eva per enganxar amb aigua. Genial! I ara el pròxim que farem serà pintar pedres, que això també li encantarà al meu petit!

, els recullo amb moltíssim retard però és que vaig una mica atrafegada últimament, o sigui que millor tard que mai! :) Moltes gràcies Montse!

El primer premi sense preguntes ni condicions, i està representat per aquesta imatge tan bonica:




El segon premi ve amb les següents normes:
  1. Copiar i enganxar el premi al bloc enllaçant-lo amb el blogger que t'ho ha atorgat.
  2. Premiar els teus 5 blocs preferits amb la condició que tinguin menys de 200 seguidors i deixar-los un comentari en les seves entrades per notificar que han guanyat el premi.
  3. Confiar que continuïn la cadena premiant al seu torn als seus 5 blogs preferits

I el tercer és aquest i vé amb unes preguntes per respondre:




Un llibre que m'aconselles.
De criança, ara estic acabant de llegir el llibre de Rebeca Wild "Llibertat i límits. Amor i respecte", que m'està agradant moltíssim!
Que no sigui de maternitat, encara que últimament llegeixo menys, recomano "Tot sota el cel", de Matilde Asensi. Un llibre ràpid de llegir, entretingut, ben narrat. No és un llibre dels que acostumo a llegir, i em va agradar. Me'l van recomanar perquè es podia llegir a trossets sense perdre la trama, que és el que necessito ara!
Un altre llibre que vaig llegir fa temps i em va agradar molt va ser "Inquisitio" d'Alfred Bosch, us el recomano!

El joc, joguina o activitat que no falla en els teus nens.
El joc de més èxit és l'aigua. Sens dubte, on hi ha aigua, allí està el meu petit. El que més li agrada és tirar aigua de la regadora a una galleda, o al terra i després passejar per sobre... i anar a tirar pedres al riu! Després les intenta tornar a agafar, i queda ben xop!

I que no sigui l'aigua suposo que el seu tractor i els seus cotxes.

Una cançó infantil.
Doncs... n'hi canto moltíssimes i no sé quina triar. Li agrada molt "Dalt del cotxe hi ha una ninaperquè de vegades la cantem amb uns cascavells i s'emociona molt. Tot el dia la taral·leja.

Un bon pla.
Despertar-nos els tres juntets i estar una bona estona xerrant i fent tonteries al llit.

Una cançó.
Uf! Això depèn del dia. Avui m'he llevat amb aquesta al cap:





I no puc oblidar-me del meu sempre estimadíssim Puntí:



Ara hauria de passar el premi a 5 persones. Aquesta és la part més difícil... i em sento incapaç de fer-ho. Ho sento molt. Porto mitja hora i no em decideixo, o sigui que publico el post i els blogs del meu blogroll que vulguin es poden donar per premiats! :)



Una abraçada!


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...