dissabte, 16 de juny del 2012

Pintura!

Una de les activitats que mai falla és la pintura. Per treballar el traç vertical tenim un caballet (de l'Ikea), i pel traç horitzontal qualsevol tros de paper serveix. De moment hem provat:
  • els rotuladors, que fa servir amb el caballet i en horitzontal, sobre una taula o al terra. Li agraden molt, sobretot tapar-los i destapar-los. Ara fa uns dies que en vertical pinta amb un rotulador a cada mà.
  • la pintura de dits, només l'hem provat en horitzontal sobre una taula i al terra. I bàsicament l'hem usada per estampar les seves mans i peus, perquè al Guerau no li agrada gens ni mica. A la que veu que s'embruta de pintura vol anar a rentar-se les mans i és un drama.
  • les témperes les usem amb pinzell. Primer ho vaig provar amb un pinzell normal però vaig veure que el Guerau no estava còmode i finalment en vaig trobar uns d'adequats per la seva edat, molt més ergonòmics, que li encanten. 
Vull provar també les tèmperes sòlides, de les que en tinc bones referències, però són cares i de moment no pot ser. I també vull provar amb guix gruixut al pati de casa, a veure què tal. Ja us ho explicaré!

Una de les coses boniques és veure com després d'haver fet pintura es troba la seva obra d'art penjada (per assecar-la i contemplar-la) i se la mira i remira, somriu, fa "oooh"...


4 comentaris:

  1. Si és que aquest nebot meu és un artista! :)

    ResponElimina
  2. Als meus petits monstres també els hi agrada molt la pintura. Això sí, he de vigilar perquè la pintura de dits és tot una delicatessen per en Biel :-P

    ResponElimina
  3. Tens raó,dibuixar i pintar no falla mai, però per embrutar-se les mans hi han d'estar predisposats...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...