dimarts, 10 de juliol del 2012

Qui m'estima?

El Guerau té un llibre molt especial:



M'estima la mama
M'estima el papa
M'estima l'àvia T.
M'estima l'avi G.
M'estima la iaia D.
M'estima l'avi J.
M'estima la tieta C.
.... i així fins als cosins!

És un àlbum Hoffman (que té les pàgines bastant gruixudes) amb les fotos de la família més propera en gran (ocupant una pàgina) i el text en una altra.

Al Guerau li encanta i li agrada trobar-se amb les cares que li són tan familiars. Els fa petons i moixaines i se'ls mira i remira.

I acaba amb un:
"M'estimo a mi mateix", amb una foto seva. Li fa molta gràcia i es posa molt content al veure's!

Al final de tot hi ha un "Quanta gent que m'estima!" i fotos petites dels familiars i amics.

És un èxit de llibre! El mira uns quants cops al dia i se l'emporta a tot arreu!


3 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...