dijous, 30 d’agost del 2012

Plastilina!


Avui hem fet plastilina casolana, seguint la recepta del bloc Para mi peque con amor.
És una recepta senzilla, sense cocció i que es prepara ràpidament amb ingredients que solem tenir per casa. El resultat és espectacular: queda una masa consistent però flexible, manejable i molt agradable al tacte. M'ha encantat, i el Guerau ha gaudit d'allò més fent xurrets i jugant amb les formes que li tallava amb els talladors de galetes!

La recepta és la següent:
1 tassa de sal
1 tassa i mitja de farina (jo n'he hagut de posat 3 perquè em quedés consistent)
4 cullerades d'oli d'oliva
4 cullerades de bicarbonat
1 tassa d'aigua
Colorant alimentari (potser n'he posat poc, però ja fa el fet)

Aquesta plastilina cal guardar-la a la nevera i en principi hauria de durar unes 3 setmanes!
Proveu-ho i ja m'explicareu! :)


2 comentaris:

  1. Tu sempre tan creativa! Ets una crack!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Que va, tot són idees que vaig trobant per internet i pel Pinterest! hahaha!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...