dilluns, 10 de setembre del 2012

Començem el curs!

Des de divendres tinc sentiments contraposats. Estic contenta perquè m'han donat destinació a un institut per tot el curs, de quasi mitja jornada (concretament un 0.4266, un nou invent del Departament) i a prop de casa. Per altra banda sé que això implica dur al Guerau a la llar d'infants, i no estic preparada.

Després de molt pensar vam decidir que si l'haviem de dur a algun lloc, el portariem a la llar d'infants del poble. I és on anirà. És una guarderia molt petiteta i aquest any seran 4 nens, contant al Guerau. El problema el tindrem al migdia, perquè a la 1 com a molt tard l'hem d'anar a buscar, ja que no hi ha servei de menjador. Ja veurem com ho fem. De fet, jo encara no tinc el meu horari...

Em sento fatal per haver de deixar-lo, perquè estic anant el contra el que sento i penso. Perquè em fa mal només d'imaginar que l'he de deixar en mans d'una desconeguda i que s'hi haurà d'estar allà unes hores.
Així que estic intentant assumir totes aquestes emocions que sento, i el Guerau està més enganxat a mi que mai perquè nota que passa alguna cosa. Avui li explicava que demà es quedaria amb el papa al matí, que la mama aniria a l'escola a saludar a la gent i a conèixer el lloc on estaré tot el curs i l'horari que faré, i ell em mirava amb cara de "d'acord". I he aprofitat que m'escoltava tan atentament per explicar-li que d'aquí uns dies anirà a l'escoleta (que ell ja la té vista), amb els seus amics del parc, i que es quedarà amb la S. que el cuidarà molt fins que la mama o el papa el vagin a buscar. I em diu: "nooooo".
Em sap tan greu...

Ja us explicaré com va anant l'adaptació (la seva, que la farem molt lenta i progressiva, i la meva, que serà més traumàtica).

4 comentaris:

  1. Els meus fills han anat els dos a l'escola bressol. Al principi va ser molt dur (sobretot per a mi) però estic molt contenta que hagin anat tant un com l'altre. Bé, val a dir que jo sóc una ferma defensora de l'escola bressol.

    Allà es relacionen amb altres nens, juguen i comencen a adquirir uns hàbits que no els hi va gens malament de cara a la futura escolarització.

    No t'amoïnis més del compte perquè ell ho portarà genial, s'ho passarà pipa i la noia deixarà de ser una desconeguda per passar a ser un referent en molt poc temps per ell :-) Ja veuràs ja quan no vulgui tornar-se a casa jeje!

    Va, que li anirà genial.

    PD: Jo tinc una jornada de 0'86. Que modernes que som jajaja!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El meu problema principal és que jo sóc anti escoles bressol :) i clar, em sento fatal perquè vaig en contra el que defenso... però sense familia a prop, no tinc cap més solució!
      Espero que, com tu dius, s'ho passi pipa. Segur que si, perquè els deixen fer joc lliure quasi tota l'estona!

      Una abraçada!

      Elimina
  2. jo tambe tinc molt bona experiència amb la guarderia.

    Molts ànims!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! A veure si jo també puc dir que tinc una bona experiència d'aquí un temps! :)
      Una abraçada!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...