diumenge, 14 d’octubre del 2012

Tardor!

 

La casa ja està decorada per passar tota la tardor!

Algunes portes les hem decorades amb fulles fetes amb cartolina de colors de tardor, i la porta de la cuina l'hem decorada amb castanyes, també de cartolina. Tot enganxat amb blu-tak. Les castanyes i les fulles són reciclades, crec que les vaig fer fa 3 o 4 anys! I cada tardor les penjo, o sigui que déu ni dó el que duren!




A més a més, vam anar al bosc a buscar fulles de tardor ben variades i boniques, les vam plastificar i n'hem fet un mòbil i una guirnalda. Us agraden?

 









I ja tenim llesta la caixa sensorial de la tardor, amb castanyes, aglans, una carabassa, fulles seques, blat de moro, pinces, culleres... I l'hem deixada en un raconet de la zona de joc, creant un "espai de tardor".

Hi ha detalls que ens recorden la tardor per tota la casa, com fulles plastificades al racó de lectura, castanyes a dins la caseta, fulles seques a la caixa de material de la taula de llum... Quan el Guerau les descobreix s'emociona molt i fa "ooohhhh" o "uuaaaauu!"

A mi m'encanta fer una decoració especial de la casa en funció l'estació de l'any o un event especial, sempre hi ha quelcom per cel·lebrar i crear! 
I vosaltres, decoreu la casa segons l'estació?

4 comentaris:

  1. Carai, ets una "todoterreno". Nosaltres la veritat és que només guarnim per Nadal i prou però em sembla genial el que fas tu :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Jo vaig començar guarnint per Nadal, però al final em feia tanta pena treure la decoració que mica en mica em vaig acostumar a reemplaçar-la per una de més adequada a l'època... :D

      Elimina
  2. M''agrada! Espero que duri un xic més que la decoració de tardor que vaig fer l'any passat: a la que el meu gran la va veure no va parar fins arrancar-ho tot, això sí, amb un somriure d'orella a orella.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ostres! El meu de moment no ha arrencat res... les fulles de les parets ja les he posat a una alçada adequada :) La guirnalda i les fulles que es va trobant és el més manipulable, i de moment ho respecta bastant... a veure si aguanta fins l'hivern!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...