dimecres, 5 de desembre del 2012

Ambient nadalenc

A casa portem uns dies entretinguts fent els preparatius per la decoració nadalenca.
Aquest cap de setmana passat vam treure les fulles i la decoració de tardor i vam començar a substituir-la per la de Nadal. El Guerau anava traient boles, penjolls, cartrons pintats amb purpurina.... de la caixa de Nadal i al·lucinava amb tot! Després ho va anar classificant a sobre el sofà, i les coses que no li agradaven deia NO i les tornava a deixar a la caixa!

 
Del que hem fet nou aquest any  al Guerau li ha agradat molt el seu arbre de feltre. L'hem enganxat a la paret amb cinta de doble cara. Les figuretes són de feltre també, amb un velcro (la part que punxa) al darrere, i d'aquesta manera es poden treure i posar tantes vegades com es desitgi. S'hi passa unes bones estones traient i posant les figuretes! Vaig treure la idea d'aquest bloc: http://www.solandrachel.com/2011/12/pinterest-christmas.html



Aquest any volia un calendari d'advent especial, que el peque pogués manipular i fos fàcil i vistós. Després de contemplar varies opcions, vam fer aquest amb caixetes de cartolina pintada, amb una cinta perquè el Guerau ho pugui obrir fàcilment només tibant. Què us sembla?
A dins hi hem posat monedes de xocolata, figuretes de feltre amb velcro per l'arbre del Guerau, targetes amb activitats nadalenques per fer en família...



 
També hem fet un racó Nadalenc, amb una caixa sensorial amb neu (farina tipus maizena, espuma d'afaitar i purpurina, recepta de http://www.growingajeweledrose.com/2012/11/frosty-fluff-snow-play.html), i alguns dels contes de Reis, Tió, Nadal... que tenim.


 





Total, que amb tant ambient nadalenc, ja ha aparegut el tió! 



3 comentaris:

  1. Uau quantes coses! M'agrada aquest esperit nadalenc!

    ResponElimina
  2. M'encanta l'arbre de feltre! En vaig veure una foto rondant pel facebook i des d'aleshores que en vull un jeje
    Jo no sé si en tindré tanta traça com per fer-ne un, però serà l'única solució si volem posar arbre de nadal, perquè d'altres no ens caben a casa... A més, m'agrada la idea de que els nens puguin decorar l'arbre al seu gust i puguin posar i treure les boles i altres decoratius...
    A veure si m'hi veig amb cor de fer-ne un!!
    I la resta de cosetes de Nadal que heu muntat també m'agrada!

    ResponElimina
  3. Com t'ho curres!!! Molt xulo tot! Jo també he fet la meva versió d'arbre de feltre, també extret del pinterest. Et segueixo llegint!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...