dilluns, 31 de desembre del 2012

Els posts del 2012


                                              Cap al 2013!!!

I abans d'acabar l'any, tal com vaig fer l'any passat, vull fer un recull d'aquells posts especials o significatius per mi. M'ha costat perquè de l'estiu ençà les publicacions han estat molt disperses! 

  • Vam començar el gener amb un post especial sobre la nit de Reis. Continuo sentint el mateix, i per tant, és per mi un post a rescatar!
  • I també al gener, el Guerau va començar a caminar sol i de manera autònoma per casa, cosa que em va obligar a qüestionar-me el tema de la confiança en la llibertat de moviments autònoms del petit. Ara per ara, aquest és un tema encara vigent, sobretot quan s'enfila a la taula, puja i baixa les escales de casa a tota velocitat, vol saltar al sofà...
  • Al febrer vam celebrar l'any del Guerau amb una gran festa! Va ser un gran esdeveniment!
  • Un altre post que m'agrada és el de la llista de coses que trobo a faltar des que sóc mare. Em va bé recordar-ho de tan en tan i reflexionar-hi per poder buscar estonetes per cuidar-me a mi també!
  • I després de fer l'any, el Guerau va començar a estar "cap enfora". Tota una novetat per a mi!Un post en el que parlo de la importància de respectar les necessitats d'intimitat i expansió.
  • El dia Mundial del Son Feliç va reunir a un munt de bloggeres per reclamar un son tranquil i reparador al costat dels nostres petits.
  • Al juny també publicava un post sobre la importància del joc lliure en els infants. Encara ara, que el Guerau és molt més autònom, he d'insistir perquè el deixin jugar en pau i triar ell mateix què vol fer.
  • Després de 16 mesos, amb l'alimentació complementària quasi introduïda del tot, vaig fer una valoració del mètode del Baby Led Weaning. I malgrat les crítiques, ho tornaria a fer igual.
  • A l'agost, vam celebrar el Dia Mundial de la Lactància Materna. Vaig fer alguns posts parlant de la lactància durant tota la setmana, però el que destaco és el de lactància i treball, la nostra història.
  • I finalment, una reflexió recent sobre els vehicles, el sexe i el gènere, els gens...

Que passeu una molt bona entrada d'any i gaudiu d'un meravellós i intens 2013!
Una abraçada!


1 comentari:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...